Coltul meu

05.08.2013

El...mi-a spus : "Mereu sunt si am fost langa voi"

Un inger ce ne iubeste mi s-a aratat in vis acum 2 zile, nu am putut scrie in momentul acela nimic pentru ca imi era frica de tristetea ce ma va cuprinde ca de obicei... si acum nu mi-a ramas memorata decat clipa cand imi strangeam copilul in brate... pe cel mare si ii priveam zambetul fugar spre o usa intredeschisa.... unde era taticul lui... Am plans si nu imi venea sa cred ca este el... i-am pupat picioarele ingerului meu, Ammar si el ma tragea langa el si eu il strangeam si mai tare....si ma uitam mirata la el si nu imi venea sa cred ca este langa mine si pot sa il ating... El imi tot spunea " Nu ti-am spus ca eu nu sunt mort? Mereu sunt si am fost langa voi" ....si eu plangeam , plangeam si eram si fericita in acelasi timp ca il pot atinge, ca este langa mine, si ca m-am trezit dintr-un vis lung si urat.... Copii ii erau pe cealalta parte si zambeau , erau fericiti si ma priveau ca si cum ar fi spus: "Gata mami e aici langa noi... a fost doar un pic plecat" ... privirea lui mi-a ramas intiparita in minte pentru totdeauna, zambetul lui ridicand doar o buza intr-o parte.... da.... si m-am trezit... dar nu plangand... m-am trezit fericita ca mi-a aparut in vis... Am simtit inima pentru o clipa fericita...da... am inteles  mesajul lui... are grija de noi mereu si vrea sa fie in inima noastra mereu... Multumesc ingerasul nostru... si as vrea sa aud si de la copii ca au avut vise frumoase cu tine... Eu nu le voi povesti decat cand vor fi mari... acum sunt prea mici pentru a ii intrista si pe ei... Te iubesc si mereu vei fi iubirea mea eterna .... langa tine am invatat sa fiu un suflet... tu m-ai invatat sa fiu femeia care sunt acum.... inima este setata pe iubire si nu accepta alta optiune... Imi e greu sa fiu altfel decat sunt.... nu pot juca alt rol... decat cel din iubire !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu