Coltul meu

05.08.2013

La multi ani ingerasul meu ! Te iubesc !

Imi aduc aminte ziua cand ai venit pe lume.. ..a fost cea mai fericita zi din viata mea !
Esti primul baiat venit pe lume in ambele familii  Zayoud si Stefan ......si a mea si a taticului tau... 
Tu ai fost cel mai asteptat copil ... ai venit pe lume si ai adus fericirea cu tine... 
Ai fost primit si vazut nu numai de doctori , ci si de surorile si mamaia  ta care erau atat de nerabdatori sa te vada  incat au stat in sala de nastere cu mine si te-au vazut si auzit din prima clipa si fiecare miscare a ta... Este o zi pe care nu o voi uita niciodata, pentru ca tu ai adus suflet in viata mea apoi a urmat si fratiorul tau , voi sunteti totul pentru mine... Clipele petrecute impreuna sunt clipele in care nu stiam ce este suferinta adevarata... stiam doar sa iubesc si atat !! Sa iubesc si sa vad un viitor frumos.... o viata adevarata ! Voi sunteti trecutul, prezentul si viitorul pentru mine...voi sunteti viata pentru mine.... fara voi doar plutesc doar sa nu ma scufund in adancurile negre.... gandul la voi imi da putere , gandul la  voi imi da speranta pentru viitor... gandul la voi e tot ceea ce mai ma tine pe lumea asta... Eu sunt a voastra si voi sunteti ai mei oricat de departe am fi unii de altii trebuie sa stim ca viitorul e in mana noastra si trebuie sa rezistam. A trecut greul , v-ati marit, ati invatat poate multe din greutatile prin care ati trecut... ati devenit barbati mai devreme decat trebuia ,  dar poate  asta a fost cu un scop anume pe  care il vom vedea in viitorul apropiat... Va iubesc si imi este dor de voi amandoi si as fi vrut sa nu existe departarea asta urata si grea.... La Multi ani printul lui mama te iubesc mult si as fi vrut sa ai cea mai frumoasa zi si sa primesti cel mai frumos cadou pe care si-l poate dori un copil..... O famile unita ! Nici nu stii cat imi e de greu.... si cat incerc sa rezist .... Dumnezeu sa ne ajute , acum si pt totdeauna ! VA IUBESC ! MIE DOR DE VOI ! <3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu