Coltul meu

09.01.2014

Scrisoare pe nisip

Am avut un vis frumos care printr-o mica scrisoare ...pe nisip... mi-a dat doza necesara pentru inca o perioada....
"Trebuia sa ajung la un fel de petrecere nocturna... eram undeva pierduta, dar doream sa ajung... o silueta parca m-a luat pe sus zburand , intr-un loc unde era nisip pe jos, leagane, ca un fel de tabara, lume adunata... Petrecerea incepuse... 3 siluete se vedeau in intuneric.. m-am asezat pe nisip langa acele leagane privind inspre ele... apoi.. de parca eram  asteptata... s-au aprins cateva focuri mici atat cat sa ne vedem intre noi... acum ii  puteam vedea , doar ca erau acoperiti ei... am zambit , apoi am privit spre cercul de persoane adunate aici.... am tresarit... in stanga mea se afla Ammura , pe un leagan... am zambit , am intins o mana si l-am adus langa mine pe nisip , imbratisandu-l stans... peste umarul lui l-am zarit pe Alush si gasca lui de prieteni.... am intins mana chemandu-l si pe el langa noi... Acum eram 3 intr-o imbratisare privind acel spectacol zambind din cand  in cand unu la altul... iar eu nu auzeam decat din cand in cand cate un hohot de ras... neputandu-mi lua ochii de la ingerasii mei.
"Spectacolul" a luat sfarsit .... am privit pe nisip unde Ammura a scris ceva : "Te iubesc mama, mai mult ca cerul, pentru ca cerul este mare....dar nu il poti atinge, pe cand inima ta... o simt, o pot auzi !"
Lacrimile de fericire mi-au dat.... zambind i-am strans in brate pe amandoi , amintindu-le ca ei sunt viata si puterea mea .
Lumea parca disparuse , iar noi eram in acelasi loc cu nisip doar ca acum sub noi era un munte care ne oferea o priveliste magica.... Stateam toti trei in picioare, eu cuprinzandu-i pe amandoi si ne invarteam privind de jur imprejur.... As mai fi vrut sa vad mai mult... si rasaritul.... dar un vis frumos s-a incheiat... M-am trezit ! Mi-a hranit sufletul pentru inca o mica perioada.... Ma hranesc cu vise, ele imi dau putere atunci cand cele mai importante "ingrediente" sunt prezente ALI & AMMAR !!! Va iubesc ingerasii mei !


Multumesc lui Dumnezeu pentru clipele care mi le ofera alaturi de voi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu