Coltul meu

29.07.2013

VIITORUL NE APARTINE !!

Iubirea mea mica , vine ziua ta in curand.... nici nu stii cat ma doare, cate nopti pierdute in ganduri, cate dimineti trezite in lacrimi sau  poate nedormite deloc, cate rani in suflet zi de zi , ora de ora, de cate ori vad copii in jurul meu.... doar Dumnezeu stie asta... Iubesc zilele cand v-am adus pe lume pe amandoi.....cele mai frumoase zile din viata mea...singura mea si adevarata fericire... Acum as vrea sa fiu cadoul tau .. sa te iubesc sa te ocrotesc, sa te alint, sa iti spun ca esti cel mai iubit copil din lume, sa te feresc de cei care iti arunca vorbe grele, dar inca nu am cum sa iti zic asta , fata in fata.. Ti-as fi organizat cea mai frumoasa petrecere cum am facut-o in anul cand ai facut 12 anisori...si te-ai bucurat asa de mult , ai zis ca toti copii vor  vorbi la scoala ca ai o mama buna si iubitoare...Am fost cea mai fericita in ziua aceea....zambetul tau mi-a dat fericire... am vazut viata in ochii tai.... pana cand a venit ziua plecarii mele... A fost o zi trista ca toate celelate fara voi...cele mai grele zile din viata mea... Plang si ma topesc zi de zi de dorul vostru la amandoi... As vrea sa fie totul usor si sa nu mai fie departarea asta dureroasa... as vrea sa am o bagheta magica sau un inel fermecat si sa pot indeplinii visele noastre....visul de a fi impreuna... Sa va vad zburdand in jurul meu...sa mergem unde doresc inimioarele voastre.... sa va aduc aici sa vedeti locurile unde toti va iubesc si va duc dorul .... dorul de a va vedea ...de a va mangaia macar odata in viata... dar nici asta nu pot !!! De ziua ta nu voi putea decat sa ma rog sa fii fericit si ferit de greutati , de rele, sa ai sufletul curat si plin de iubire... si sa nu uiti nici o clipa ca mama te iubeste... mama va iubeste pe amandoi mai mult ca viata mea !! Deocamdata doar atat pot. Astept ziua in care veti fii fericiti si liberi. Ma rog ca acea zi sa vina mai repede. Stiu ca va veni.Pana atunci va trimit un inger sa va protejeze. El va va aduce multe mesaje si va va spune ca sunt multi oameni care va iubesc si se gandesc la voi. El va va spune ca sunteti minunati si curajosi. Daca vedeti un fulg langa  voi , este de la ingerasul nostru...de la tati... eu il simt.. ii simt prezenta cand imi este greu...gandul la el ma ajuta , ma intareste, ceea ce vreau si la voi, sa simtiti atingerea ingerasului nostru, taticul vostru care va protejeaza zi si noapte... VA IUBESTE!  Vede si simte ca de mici ati trecut prin greutati. VIITORUL NE APARTINE !! Doar ca trebuie sa avem rabdare si credinta in Dumnezeu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu