Coltul meu

01.03.2014

CEA MAI SCUMPA MAMA !

In vis cand tu mi-apari...sunt fericita...ai fost un suflet plin de iubire... un suflet mare cu care boala a fost cruda... nu trebuia mamico sa ii dai atentie bolii.... trebuia sa lupti ... sa lasi caldura sufletului tau sa te controleze... Citesc cuvintele scrise... de tine... unele  cu mana tremuranda... unele "pictate"  de o lacrima cazuta... de dor... de iubire... de suparare... si simt un gol in suflet... simt atata regret ca nu am putut sa iti ofer linistea care matale ti-o doreai... Voi regreta o viata... pentru lipsurile din inimioara ta... dar...cred ca de acolo de sus de unde ai plecat , te bucuri de ingerasii mei pe care sunt sigura ca ii vei veghea alaturi de taticul lor... Te iubesc mama ... cu ochii inlacrimati si  indreptati spre cer ... iti promit ca vei ramane vesnic in amintirea noastra cu sufletul tau bun ! Nimic nu iti va pata sufletul si cu totii ne vom aminti ca ai fost pentru noi... CEA MAI SCUMPA MAMA ! <3 :* Dumnezeu sa te odihneasca si iti multumesc pentru visele frumoase in care imi apari...si sa ma  ierti pentru toate greselile  mele... fara voie ! :'(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu