Coltul meu

19.02.2012

Copii....si viitorul

Viata este frumoasa... da ...asa vreau sa cred si eu dar cateodata nu stiu , parca sunt satula  de ea...si as lasa locul altora si restul de ani pe care ii mai am inainte  .....daca s-ar putea face asta .... i-as da copiilor mei.... daca tot nu pot fi cu ei ... renunt la mine ...renunt la viata mea...daca s-ar putea si le-as oferi lor toata fericirea si tot norocul pe  care eu cred ca il am ....dar inca nu mi-a vent randul la ele..... Rezist... rezist ...pana voi cadea de tot.... Sunt puternica...cel putin asa cred.... si eu ...si asa mi s-a mai  spus... nu cred ca  poate cineva  rezista intr-o situatie asemanatoare....sa nu  poti face nimic.... sa te pierzi sa nu mai vezi nici o rezolvare pentru fericirea ta.... sa simti ca vrei sa fii cu cei dragi  si ca  trebuie sa renunti la ceva pentru a  fi cu ei .... Ori unde as fi  sunt facuta  sa sufar....sunt buna de bocitoare (asa mia spus  cineva ;) stie  el cine si e adevarat ) ....recunosc poate  numai pentru asta sunt facuta.... Multi spun poti avea orice iti doresti tu la cat esti de frumoasa........ eu spun AS RENUNTA LA FRUMUSETE si nu imi doresc decat copii.... frumusetea e  trecatoare ......nu mi-o doresc !!!  Numai asta am si nu mi-o doresc !!! Am ajuns sa ma urasc pentru asta .... sa ma pedepsesc  singura !! Poceste-ma Doamne dar numai reda-mi viata langa copii mei!!!!   Renunt la mine !! Vreau doar fericire langa copii mei..... Vreau doar sa le pot  oferi un viitor .... sa fie  la fel ca ceilalti  copii..... De ce nu pot  face  asta ??  De ce  pentru asta  trebuie sa fim privati  unii de altii....... De ce altii nu  au inima ...sa poata intelege  asta ? De ce destinul asta ?? Inca de la o varsta frageda mi-am tot pus intrebarea  DE CE TOCMAI MIE ? DE CE SUFERINTA ASTA ? Cu ce am gresit in viata  sa duc greutatea asta  ....si cat o  voi mai  duce ? Intrebari  fara raspuns pentru mine.... Imi iubesc copii mai mult decat orice pe lume  dar se pare  ca  mai am de asteptat sau  de suferit mai bine zis pana vom  fi impreuna....  Va iubesc Ali si Ammar  voi  fi mereu langa voi si mereu in sufletul meu orice s-ar intampla in viata asta cruda...  cu  drag MAMA .






Un copil iti poate schimba viata ....iti poate reda fericire de care ai nevoie...

PRETUITI-VA COPII SI DACA PUTETI LUPTA PENTRU EI.... LUPTATI DAR NU DEPARTE DE EI.... ASTA NU FACE DECAT SA DOARA MAI MULT... BANII VIN SI SE DUC...DOAR SUFLETUL LOR CONTEAZA...SIGURANTA DE CARE AU NEVOIE PENTRU UN VIITOR FRUMOS.... CARE NU SE OBTINE NUMAI CU BANI !!



Un inger sus si doi pe pamant de skumpika_79


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu